دیگه نگران پولش نباش!
دیگه نگران پولش نباش!

قسطی مستقل شو

اقساط 12، 18 و 24 ماهه برای همه محصولات

سه ماه فرصت تنفس از موعد تحویل ویلچر

بدون نیاز به ضامن

با حداقل پیش پرداخت

بدون نیاز به مراجعه حضوری 

مدارک مورد نیاز

برگه چک صیادی

فیش حقوقی یا جوازکسب یا هر گونه گواهی شغلی

صورتحساب 3 ماهه حساب بانکی

مراحل دریافت تسهیلات

1

مرحله اول:
ارسال اطلاعات اولیه ( به بخش پایین سایت مراجعه فرمایید)

2

مرحله دوم:
تماس کارشناسان شرکت و ثبت سفارش ویلچر  و  تعیین مبلغ پیش پرداخت و اقساط (ثبت اندازه ها و آپشن های ویلچر)

3

مرحله سوم:
واریز پیش پرداخت و شروع کارهای اداری

4

مرحله چهارم:
ارسال مدارک و تحویل ویلچر

برای ثبت نام شرایط قسطی فرم زیر را تکمیل بفرمایید.

همه ما دوست داریم آن قدر اعتبار مالی داشته باشیم که هزینه خرید هر کالایی را در لحظه بپردازیم، اما واقعیت زندگی چیز دیگری است. در کشور‌هایی مثل ایران که تورم وجود دارد، برنامه‌ریزی اقتصادی و مدیریت هزینه‌ها در زندگی کاری سخت و دشوار خواهد بود؛ از آنجایی که چشم‌انداز دقیقی از آینده در ذهن‌مان نداریم، نمی‌توانیم با قاطعیت برای آینده تصمیم بگیریم. حتی برای چند ماه بعد هم ممکن است اطلاعات کافی نداشته باشیم و متاسفانه تنها چیزی که می‌دانیم این است که احتمال گران شدن هر کالایی وجود دارد، بنابراین حتی اگر به اندازه کافی موجودی داشته باشید باز هم خرید به صورت اقساطی مزایای خاص خود را خواهد داشت که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره شده است.
خرید کالاهایی که نمی‌توانیم هزینه‌اش رو یکجا بپردازیمبازه زمانی طولانی برای پرداخت قسطپرداخت ماهانه کم برای کالای اقساطیخرید فوری کالایی که بهش نیاز داریمبازپرداخت های ثابت و از پیش تعیین شدهمدیریت مالی بهتر و حذف هزینه‌ی غیرضرورینیازی نیست پول‌هایمان را جمع کنیم (تورم)

خرید قسطی ویلچر، به عنوان یک راهکار مالی موثر، امکان دسترسی به وسیله‌ای حیاتی برای افراد مبتلا به ناتوانی جسمانی را تسهیل می‌دهد. در این مقاله، به بررسی مزایای این روش خرید پرداخته می‌شود.

1. دسترسی آسان:

یکی از مزایای اصلی خرید قسطی ویلچر، دسترسی آسان به این وسیله حیاتی است. افرادی که به دلیل مشکلات جسمی به ویلچر نیاز دارند، ممکن است با مشکلات مالی روبرو شوند. خرید اقساطی این ابزار ایستادگی، این افراد را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به پرداخت یکباره مبلغ کل، به سرعت به ویلچر مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

2. پرداخت تقسیط شده:

خرید ویلچر به صورت قسطی به افراد این امکان را می‌دهد که مبلغ کل را به چند دوره تقسیط شده پرداخت کنند. این روش، فشار مالی را کاهش می‌دهد و به افراد اجازه می‌دهد تا با توجه به وضعیت مالی خود، اقساط را به راحتی پرداخت کنند.

3. بهبود کیفیت زندگی:

استفاده از ویلچر به افراد مبتلا به ناتوانی جسمانی امکان حرکت و فعالیت را می‌دهد. با تسهیل خرید این وسیله از طریق پرداخت اقساط، این افراد قادر به بهبود کیفیت زندگی خود از طریق حرکت آسانتر و مستقل‌تر خواهند بود.

4. گزینه برای افراد با درآمد محدود:

خرید ویلچر به صورت قسطی، یک گزینه عالی برای افراد با درآمد محدود است. این امکان را به آنها می‌دهد تا به راحتی به وسیله‌ای ضروری دست یابند، حتی اگر قادر به پرداخت یکجا نباشند.

نتیجه‌گیری:

خرید ویلچر به صورت قسطی نه تنها به افراد مبتلا به ناتوانی جسمانی کمک می‌کند تا به راحتی به این وسیله دست یابند، بلکه به آنها امکان می‌دهد تا با حرکت و فعالیت بیشتر، زندگی روزمره‌شان را بهبود بخشند. این روش خرید، یک گام مثبت در جهت ایجاد فرصت‌های برابر در دسترسی به امکانات ضروری برای همه ارائه می‌ده

درباره ما

شرکت «آوا یکتا سامانه نوین» (سهامی خاص) در سال 1396 باهدف طراحی و تولید انواع تجهیزات پیشرفته پزشکی و توان‌بخشی تأسیس‌شد. طراحی و ساخت اولین ویلچر الیاف کربنی در ایران، موسوم به «کربوران» نخستین فعالیتی است که در قالب این شرکت به جریان افتاده است.

تماس با ما

آدرس: تهران، اسلامشهر، احمدآباد مستوفی، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، شرکت آوا یکتا سامانه نوین

ایمیل: info@avita-med.com

تلفن: 02156276836

مکان ما