قیمت ویلچر دسته دوم

بسیاری از افراد ممکن است در طول زندگی برای مدت محدودی نیاز به ویلچر داشته باشند یا افرادی وجود دارند که به ندرت از ویلچر استفاده می کنند این افراد گاها بجای هزینه های سنگین برای خرید ویلچر می توانند از ویلچر های دسته دوم استفاده کنند اما در خرید این ویلچرها نیز باید دقت کرد تا ویلچری مناسب انتخاب شود.

 

از کجا میتوان ویلچر دست دوم تهیه کرد؟؟

این ویلچرها را می توان از بیمارستان های توانبخشی ، بهزیستی ها و سازمان های حمایت از معلولین تهیه کرد البته در سایت ها و برنامه های فروش انلاین نیز می توان نمونه های مناسبی از این نوع ویلچر ها را یافت . معمولا فروشنده های این نوع ویلچر ها اطلاعات زیادی راجب ویلچر و ویژگی های آن ندارند بنابراین لازم است تا شما اطلاعات کافی راجب ویلچر بدانید و بهتر است در این زمینه با پزشکتان و افراد خبره در این زمینه صحبت کنید .

اهمیت قد و وزن در انتخاب ویلچر

حتما این نکته را در نظر بگیرید که قد و وزنتان مناسب ویلچر باشد و ویلچر ظرفیت تحمل وزن شما را داشته باشد و حتما قبل از خرید با جستجو در اینترنت اطلاعات کافی راجب مارک ویلچر و ویژگی های ان بدست اورید .

نکات مورد بررسی در خرید حضوری ویلچر دست دوم

در بازدید حضوری از ویلچر حتما ابتدا شاسی ویلچر را چک کنید که دچار شکستگی یا ترک خوردگی نشده باشد سپس دیگر نقاط ویلچر از جمله میزان لقی و میزان سایدگی چرخ ها،سالم بودن بلبرینگ ها،میزان پوسیدگی لباس، رنگ رفتگی و اثرات ضربه ،زنگ زدگی پیچ ها و دیگر موارد را حتما چک کنید . در صورتی که مجبور به خرید از فروشگاه های انلاین شدید یا به شخص فروشنده دسترسی نداشتید از او بخواهید عکس هایی از قسمت های مختلف ویلچر از هر ۶ جهت بفرستد و حتما سلامت قسمت های مختلف ویلچر را تا حد امکان چک کنید حتی اگر می توانید شخص مورد اعتمادی را به انجا بفرستید تا ویلچر را از نزدیک ببیند و چک کند .

 

 

معمولا در ویلچرها شرایط گارانتی قابل انتقال نیست حتی اگر گارانتی ویلچر باقی مانده باشد بنابراین باید با دقت و بررسی کامل دست به خرید بزنید .

برای آشنایی با اجزای ویلچر های میتوانید مقاله ما را با عنوان نکاتی پیرامون نگهداری و ایمنی اجزای ویلچر را مطالعه نمایید

از دیگر نکاتی که باید مدنظر قرار داد فروشنده ای می باشد که از ان خرید می کنید در همین راستا لازم است خود در این رابطه تحقیقات لازم را داشته باشید و در صورت امکان با افرادی که قبلا از این فروشنده خرید کرده اند صحبت کنید و از صحت صحبت ها و ادعاهای او اطمینان حاصل کنید زیرا ویلچر وسیله حساس و مهمی می باشد و در صورت انتخاب اشتباه علاوه بر ضررهای مالی حتی ممکن است سلامتی شما نیز در معرض خطر قرار گیرد .

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *