نمایشگاه تجهیزات توانبخشی

تاریخچه و معرفی

نمایشگاه ملی لوازم و تجهیزات کمک توانبخشی با همت سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعیت هلال احمر و با مشارکت مردم و شرکت ها برای اولین بار در شهریور ماه سال 1393 در محل کانون پرورش فکری کودکان واقع در خیابان حجاب برگزار شد.

این نمایشگاه با هدف توسعه کمی و کیفی خدمات و تجهیزات کمک توانبخشی جهت بازتوانی معلولان و جانبازان و افراد دارای ناتوانی، ارتقاء کیفیت خدمات و بهره گیری از دانش روز جهان در جهت توسعه فناوری و زیرساخت های صنایع توانبخشی ایران با رویکرد بومی سازی تولید ابزار و تجهیزات کمک توانبخشی در داخل کشور دایر شده است .کمک به توسعه صادرات کالا و همچنین فراهم آوردن بستری مناسب جهت آگاهی آحاد جامعه از میزان توسعه کمی و کیفی محصولات تولید شده ویژه افراد دارای ناتوانی از دیگر اهداف این نمایشگاه می باشد.

ششمین دوره نمایشگاه توانبخشی از 16 آذر ماه سال 1400 در مجتمع نمایشگاهی گفتگو دایر می شود.

این نمایشگاه در برگیرنده 3 بخش اصلی می باشد که عبارتند از:

  1. معلولان جسمی حرکتی
  2.  معلولان بینایی
  3. معلولان شنوایی

حضور شرکت آویتا در نمایشگاه

شرکت آویتا که از شرکت های پیشرو در حوزه تولید تجهیزات توانبخشی  علل خصوص انواع ویلچرها می باشد امسال برای دومین بار در این نمایشگاه حضور می یابد، از جمله مزیت های این نمایشگاه حضور شرکت های برتر در حوزه توابخشی می باشد که امکان تعامل و همکاری بین شرکت ها را افزایش می دهد .

اهداف شرکت از حضور در نمایشگاه

۱- این نمایشگاه فرصت مناسبی می باشد تا شرکت از نزدیک با مشتریان و فعالان این حوزه ملاقات کرده و به شناسایی نیاز ها و مشکلات آنان بپردازد که با توجه به حساسیت مشریان در این حوزه اهمیت این کار بیش از هر کار دیگری می باشد.

۲- با توجه به ناشناخته بودن این حوزه نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی و تبلیغات محصول می باشد تا افراد بیشتری با پیشرفت های این حوزه آشنا شوند و از تجهیزاتی استفاده کنند که مطابق استاندارد های روز دنیا طراحی شده باشد.

۳- از دیگر اهداف شرکت فروش مستقیم محصولات می باشد، با توجه به اینکه نمونه های مورد آزمایش زیادی در نمایشگاه وجود دارد این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا همه برند های موجود را تست و بررسی کنند و در نهایت بهترین و مناسب ترین کالا را برای خود انتخاب کنند.

۴- این نمایشگاه با حضور حداکثری شرکت های فعال در این حوزه برگزار می شود و این امکان را ایجاد می کند تا شرکت رقبا و فعالان این حوزه را شناسایی کند و با خدمات، محصولات و برنامه های آنان آشنا شود و در برنامه های آتی نیاز ها و خدماتی که به آن توجه نشده را مدنظر قرار دهد.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *